24 juni 2004

:: Besviken ~ Grymt Besviken ::

Pratade med en nära vän igår, vars bror tydligen trillat ner i drogträsket igen.. Heroinist.. FAN! Jag blir så ledsen och besviken! Jag känner nämligen denna brodern också och jag tycker väldigt mycket om honom, men han verkar inte ha det som krävs för att sluta med drogerna, det verkar tyvärr inte bättre! *trist killen ~ trist* Han vet om att han har mitt stöd, men tyvärr så är det jävligt svårt att stötta en person i en sådan här sak, då det skiljer mer än 40 mil emellan oss.. För att kunna stötta fullt ut, så behöver man finnas i närheten, nära, hela tiden.. Att kunna titta förbi honom då och då och se att allt är okej, att kunna åka över om personen i fråga ringer å inte vill vara ensam, då suget kommer, o.s.v.. Det är just detta jag menar.. Jag kan inte längre vara det stödet, jag bor inte längre så pass nära så det funkar i praktiken och det är hemskt ledsamt!! *gråta* Denna vännen min hade vart drogfri helt och hållet i över ett halvårs tid, åsså kommer det här.. Det skär i hjärtat mitt!!! FAAAN!!! Jag trodde du gett dig fan på att klara det här!!!

Idag är det första dagen på min första långledighet! Det är la inte illa inte.. Känns helt okej faktiskt.. Det är riktigt skönt just nu, eftersom att denna vecka så är ju at hemma hela veckan! Sen på Söndag så åker han till Roskilde :) Benjamin har kommit hem också.. Han kom igår.. Det är helt underbart att ha honom hemma.. Jag har saknat honom sååååååå mycket, som vanligt :) Men denna känsla är helt obeskrivlig.. Varje gång.. :)

:: Ha De Gutt ::