18 juni 2004

:: Medicindelegering & Saknad ::

Idag var de då dax att möta upp SSK Marie på jobbet för att få min delegering till sist. Jag var där å träffade henne mellan kl. 14:30-16:00.. Jag gillar henne! Hon är en jättebra SSK.. *verkligen* Hon har koll på saker & ting, och är väldigt noggrann i sin yrkesroll, så henne tänker jag vara rädd om.. För dessa taggade SSK's finns det inte gott om idag.. Iallafall inte som jag haft turen att stöta på, så det tackar vi gott för!! *tack tack* Hon är hård & bestämd, men kan också skämta & skojja, och det är minst lika viktigt! Men om någonting är fel, så är hon inte den som drar sig för att tala om det, och det tycker vi om!! *nickar*

Hjärtat är fortfarande på Hultsfredsfestivalen och det är grymt ensamt härhemma, men.. Vad säger man?!?! Det som inte dödar en, stärker en.. *skrattar* Jag vet ju precis vart jag har min älskling, så därför så känner jag mig lugn.. Det är inte alls känlsan av att han skulle bedra mig som känns jobbig.. För den känslan har jag INTE! Utan det är bara grejjen att jag saknar honom grymt mycket.. Jag tycker inte om att vara ifrån honom, inte så här lång tid.. Det är vedervärdigt.. *snyft* Det jag och hjärtat mitt har tillsammans, det är så starkt, så ömsesidigt och så äkta! Det är långt ifrån alla som ens får uppleva denna sortens kärlek under sin livstid.. *stackars er* Men.. Hur som helst.. På Söndag kommer hjärtegull hem igen & det ska bli såååååå mysigt..!! *längtan är stoooor*

Med dom raderna så överlämnar jag åt Mr John Blund.. Han har bestämt kommit nu för att sprida grus i mina ögon.. Å de lät han sig inte vänta med inte..JOO DÅ!!

Det var bestämt en sak till :-)))Jag vill passa på att tacka hjärtats kusin Mattias, för att han hållt mig sällskap på msn halva kvällen.. Det är en trevlig filur som jag ibland får skratta väldigt gott åt.. Detta för att vi e hemskt olika som personer, va de gäller politiska aspekter & sådant då.. Men vad det gäller den känslomässiga biten så är vi fruktansvärt lika!! *mycket* Så ikväll har vi pratat mycket om känslor.. Det var intressant.. Tänk att två personer kan vara så lika och samtidigt så olika.. *världen är fantastisk*

Tack vännen!!
*kramar om nära*

:: Trevlig Helg! ::