06 juni 2004

:: FREDRIK I P4'S KALAS ::

Idag har min underbara pojkvän blivit intervjuad i Sveriges Radio.Det var Sveriges Radio P4's radioprogram Kalas som intervjuade honom.Intervjun handlade om sommaren & festivaler...

Det var en riktigt bra intervju och kvinnan som intervjuade honom, Marie-Louise Kristensson, hade ruskigt skön humor. Jag höll på att skratta på mig där jag låg dubbelvikt i sonens säng hemma & lyssnade på programmet, då hon skämtade och sa: "Du vågar inte kalla mig för gammal", på skämt.. Fredrik tystnade för en sekund (vilket inte händer ofta), aningen förvånad över hennes kommentar, men så började hon skratta, å då skrattade han med.. :) Skönare brud kunde man inte ha hittat. Hon tog allt på rätt sätt & passar verkligen bra för sitt arbete. :)

Sammanfattningsvis så måste jag säga att jag tycker dessutom att det var en generös intervju, för det var inget stressande, som det ibland kan vara. Utan Fredrik fick tala till punkt och fick dessutom fortsätta att prata om sina älskade festivaler även efter musikpausen :) Bra Jobbat!