07 juni 2004

:: Dags Att Jobba ::

Idag e de första dagen på jobbet. Ska snart dra mig iväg. Börjar kl. 07.30 idag. Vädret ser sådär ut, men det kanske blir finare framåt dagen.. Man kan ju alltid hoppas.. Iaf så ska de bli spännande att träffa kvinnan som jag ska jobba för i sommar & se vad hon är för person. Sen ska de bli väldigt spännande att träffa alla dom människorna som jag ska arbete åt. Alla rara gamlingarna som jag ännu inte haft möjligheten att träffa, då jag gick bredvid inne på huset och nu kommer att arbete i hemvården, även kallad hemtjänsten. Kommer nog vara ruskigt trött då jag kommer hem ikväll. Jobbar först till kl. 14.00, sen har jag utbildning kl. 16.00-18.00, sen bussen hem och anländer till Bohus igen kl. 18.50.. *pust* Vilken underbar första arbetsdag.. Snacka om mjukstart.. *not*

Arbetstid inkl. restider: 07.00-18.50..........

Ha en bra dag allesammans :)