10 juni 2004

:: Första Vik-dagen ::

Idag var det min första ordinarie dag som vikarie på jobbet. Måste säga att det gått mycket bättre än vad jag hade väntat mig.. Det är ju faktiskt inte bara en pensionär att hålla reda på å så, utan det är en hel del :) Inne på huset så har jag alltså hand om 22 st pensionärer.. Det roligaste med mitt arbete är att man får äran att vara med så gamla människor, nästan alla är 100 år :) *helt otroligt fashinerande* Hur många av vår generation tror ni kommer att leva så länge som denna? Imorgon jobbar jag kort dag, då jag ska med sonen till flyget och han skall upp till pappa i 2 veckor. Vi har ju växelvis boende för honom, som det ser ut just nu, men det kommer bara att vara fram tills han börjar skolan, efter det får vi se hur det kommer att se ut. JAG hoppas såklart att han kommer att vara hos mamma då & åka till pappa enbart under dom lite längre skolloven!

Ha en bra dag allesammans :)