08 juni 2004

:: Sovit Ut Ordentligt ::

Igår var det första dagen på jobbet, jag var helt slut då jag kom hem. Jobbade ju först från kl. 07.30-14.00, sen hade jag dötid i två timmar tills jag skulle på läkemedelsutbildning kl. 16-18. Då den väl började så höll jag på å somna, då jag då vart vaken i 11 timmar. Efter en timme fick vi en bensträckare, å jag tackar dom högre krafterna för den, för hade de inte vart för den så hade jag inte tagit mig igenom det mötet utan att somna mitt i det, och det hade varit fruktansvärt pinsamt måste jag medge. Jaja. Efter bensträckaren så var jag pigg igen. Utbildningen klarade jag bra. Hade bara en fråga som jag svarat fel på.. *stolt* Så nu får vi se om jag får min delegering snart. *spännande* Idag är det jobb som gäller för hela slanten igen, men idag jobbar jag kväll istället, går på kl. 15.45 & går av kl. 22.00. Sen har man bussfärden hem kvar efter det. Benjamin åker idag ut till min väninna med kenneln, Monica. Han ska få vara där idag & imorgon, eftersom jag jobbar kväll idag, å hjärtat kommer att vara på jobbet hela kvällen, sen imorgon så åker han ner till Sölvesborg och Sweden Rock.. *lite avundsjuk på* Jag skulle ju åka dit var de tänkt, men det har jag nu inte längre mäjligheten till eftersom jag kommer att jobba hela sommarn i år, men men.. Det kommer ju fler år, så jag överlever nog. :) Men det svider i hjärtat att jag missar min älskade Tarja & Nightwish.. *gråta blod* Men det verkar som att det kommer att sändas på TV, så jag får la ta och kika på det hemifrån istället då, om än det inte ens är i närheten lika roligt som det hade vart att få se dom live.. *snyft*Nej nu dka jag gå & hämta en kopp kaffe å sätta mig ner & slappna av en stund, tills Monica kommer & hämtar Benjamin runt 14-snåret. Hon har nog med sig en valp, vilket jag hoppas. Ska bli så spännande att se hur stora dom blivit. *nyfiken* Det är ju mina småbibbisar, vet inte hur jag ska klara mig utan dom då dom åker till Gotland 1 Juli.. *suckar*

Vilken sommar... Vad säger man?!?!?!

  • Hjärtat ska turnera runt på festivaler hela sommarn å parta, jag ska jobba, jobba, jobba & åter jobba.
  • Monica åker till Gotland och med sig har hon min mamma, jag ska jobba, jobba, jobba & åter jobba.

Ha de gutt allesammans :)