21 juni 2004

:: Måndag, Härliga Måndag ::

Detta är en HÄRLIG Måndag i mitt liv! :)

Idag e de en härlig Måndag! Phernilla är på otroligt bra humör. Mitt lilla -a kom hem igårkväll :) Ohhh.. Va jag har saknat honom under tiden han vart borta!! *gullunge* Jag förstår mig inte på dom människorna som frivilligt väljer bort kärleken.. Varför?! Vad är meningen med det?! Det kan bara inte vara det som är meningen.. *tro mig* Jag skulle inte byta bort det mot någonting i hela världen, oavsett vad.. Men alla är vi ju olika, det vet vi ju sen länge tebax, men ändå.. Det äör helt ofattbart för min del.. *filurar*

Vad ska man mer nämna om denna dagen?!

Runt 15-tiden åker jag iväg till jobbet.. Det är dax att jobba kväll igen.. Det är trevligt med kvällar, men jag gillar dagarna bättre på nåt sätt.. Kvällarna kan vara väldigt lugna ibland och dessutom så jobbar man ensam hela tiden inne på huset! Det är inte alls lika trevligt som samvaron man har om dagarna, då man är 4 stycken som jobbar inne på huset :) Men.. Båda delarna funkar, helt klart..

Men om jag skulle måsta välja då?!

Då jobbar jag hellre dagtid.. Då går man antingen:


  • 6:45 - 14:00
  • 7.30 - 14.00
  • 7.30 - 13.00
    eller
  • 7.30 - 16.00 :)

För övrigt en mycket bra arbetstid.. Om det är en solig dag me fint väder och allt det där, så hinner man få smaka lite på det efter jobbet med.. Det är verkligen inte fy skam :)

:: Ha En Bra Vecka ::