16 januari 2006

Hur får jag min son att sova?

Ja precis... HUR ska jag bära mig åt för att få min son att sova bättre?
Han är nu lite drygt 2½ månad, snart 3... o han sover på tok för lite!!

Han sover hela nätter sen födseln, men... Han sover på tok för lite om dagarna...
Max 30 min - 1 timme... Så, totalt ungefär 9 timmar/dygn... *jag helt slutkörd*

Vad ska jag göra? Hur ska jag bära mig åt?
Jag helammar honom sen födseln o han går upp jättebra i vikt,
så mat får han i sig så det står härliga till.

Tacksam för alla tips o råd!!!
/Nilla.

Jag orkar snart INTE mera!!!!! *gråta*

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är väl helt underbart att få sova en hel natt? Elina sov ett par timmar, sen vaknade hon. Flera gånger per natt. På dagen sov hon max 1 - 2 timmar men ändå. En hel natt. Fan vad underbart. :)

23 januari, 2006 15:24  

Skicka en kommentar

<< Home