07 mars 2005

Umgängesvägran?

Jag har försökt att få tag i Benjamin's pappa nu i flera, flera dagar, men han bara vägrar att vara anträffbar. Vad är det för fel på den jävla idioten om jag får fråga? Vad är det han har för problem?

Han skulle boka flygresan för benjamin som ska resa hit till mig nu på Fredag denna veckan. Vi har kommit överens om att han skulle komma till mig den 11/3 & stanna tills den 30/3. Detta för att han TOTALT struntat i mitt & Benjamins umgänge under hela December & Januari månad. Då gjorde vi upp det så här för att Benjamin & jag skulle få vårt umgänge som vi missat tebax..
*enkel & snabb lösning*

Men.. Då sköter han det så här..?!?!
Vad är meningen med det..?!?!

Vi kom överens om i förra veckan att han skulle boka Benjamin's resa denna gången och så lovade han att höra av sig till mig då han bokat den så jag fick veta tiderna & så..
*smidig lösning för båda*

Tror ni att han har behagat att höra av sig..?!?!
INTE DÅ! INTE EN JÄVLA RISK!

Jag har upprepade gånger nu sökt honom via sms, som han annars svarar direkt på och har så alltid gjort, men nu får jag INGET SVAR, trots att jag skickat och frågat hur det går med bokningen av flygresan, både igår & i förrgår.. Inte ens efter igår eftermiddag, då jag skrev ett sms till honom där jag sa att han hade tills kvällen på sig att meddela mig hur det ser ut, om han bokat eller inte bokat resan, och att om jag inget hört från honom före sänggåendet så ringer jag familjerätten det första jag gör idag.. Jag frågade även om jag skulle tolka det här som umgängesvägran?

Tror ni att han har behagat att höra av sig..?!?!
INTE DÅ! INTE EN JÄVLA RISK!

Jag har ringt till familjerätten nu. Dessvärre så fanns ingen där nu, då alla var på kurs och jag möttes enbart av en telefonsvarare. Så jag får väl försöka att nå dom imorgonbitti igen.....

Det är inte lätt att bära detta på sina axlar med, det räcker med missfallet jag har bakom mig, nu ska jag även gå omkring & oroa mig över ifall han kommer att se till att min son får träffa sin mamma, eller inte..?!?!

Jag blir galen på honom..! Det var samma strul förra gången med..! Det blir bara mer och mer strul för varje gång. Hela det senaste halvåret så har det varit någonting varje gång. Han lever inte ens upp till dom löften som han gett Benjamin, sin egen son, personligen..! Hur fan har han mage..?!?! :-(
*blir så jävla upprörd*


Vad ska man ta sig till egentligen..?!
Kommentera gärna nedan & ge mig råd...tack!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har skickat ett mail till dig på helgon.

09 mars, 2005 23:42  

Skicka en kommentar

<< Home