10 maj 2005

Solen visade sig

Idag var det tänkt att jag skulle iväg o hämta en ansökningsblankett o fixa lite med papper. Det såg lovande ut då jag slog upp ögonen tidigt imorse, solen sken o det var verkligen toppenväder på alla sätt o vis, tills klockan klämtade eftermiddag o helvetet brakade loss.

Från att ha varit toppenväder med solsken så bara vände det som i en pannkakslagg o åskan mullrade, blixtarna flög kors o tvärt o "regnet det bara öööste ner"... *trallar*

Det var inte det minsta trevligt. Tänkte att det skulle spricka upp snart igen o bara vara en hastig omväxling i vädret, men så blev det ju såklart inte alls..... *suckar djupt*

Men vad nu då? Jo! NU j**lar kan solen minsann visa sig igen o himlen är klarblå. Men vad hjälper det mig nu då stället jag skulle besöka nu har stängt portarna för idag o inte är besöksbart förrän imårrnbitti igen... *snyft*

O imårrnbitti så funkar det inte att åka dit o hämta dessa blanketter heller, för då ska vi vara på Kvinnokliniken klockan 11.30 o äääntligen få göra vårt väldigt efterlängtade ultraljud..! ;-)

Jag kan knappt bärga mig!!! Kommer la inte kunna sova inatt heller, antar jag. Kommer väl att vakna precis hela natten lång o titta på klockan o se om den börjar klämta morgontimmar snart så man kan kliva upp o stirra på klockan o se om den snart börjar klämta "åka-iväg-dax"... *livet är bara fööööör underbart*

Nu ska jag kila vidare o göra nåt helt annat ;-)

Kram På Er Alla Mina Goa Vänner Därute!
Både er som jag träffat IRL, samt alla mina
goa, underbara nätvänner!