27 februari 2005

Upptäckt orsak till smärta i rygg

Nu har jag kommit på var min smärta kommer av då jag vaknar på morgonen.. Jag har ju hela tiden trott att sängen var orsaken, men har haft det svårt att se logiken i det, eftersom den alltid varit sååå skön innan & eftersom att jag inte har ökat mer än några kilon i vikt. Så mycket kan ju liksom inte några futtiga kilon göra i skillnad.

Det är denna jävla vardagsrumssoffa som tar kål på min rygg totalt... :-/

Det är ju det jag sitter i soffan på dagtid som gör ont morgonen efter då jag vaknar efter att ha sovit i sängen hela natten å ryggen rättat till sig till det normala igen. Denna hemska soffa är ju totalt nedsutten. Så är det någon i Göteborgstrakten som läser detta som har en billig soffa till salu så är jag mycket intresserad :-)

Igår hade jag för övrigt min "första illamåendefria dag".. Ni kan aldrig ana hur skönt det är att kunna äta hur mycket man vill under en hel dag utan att behöva känna att man kanske måste kräkas varje gång man för en tugga till munnen :-)
*underbart*

Nu ska jag ta & hitta på nåt givande.. Här kan man ju inte sitta & häcka hela dagen, om än det finns många som roar sig med detta dygnets alla timmar.. :-)
*rastlös*

Kram på er alla mina goa vänner ;-)
*I love you so much*