01 juni 2005

Bebisens rörelser utanpå magen...

Magen mår finfint! Världens busigaste lilla bebis bär jag på... :-)
Det är ALDRIG STILLA därinne. Verkar inte sova alls vår bäbis... *s*
Eller så sprattlar bebben så mycket i sömnen? Rör på sig precis HELA tiden..
*mysigt*

Igår såg jag bebisens sparkar utanpå magen för första gången! :)))
*hur mysigt som helst*

Lyckades även med att mäta hjärtslagen på egen hand hemma i förrgår o då låg dom på 152 slag/minut.
*tror nog på en flicka*

Nu har man gått halvvägs igenom vecka 21 dessutom.
Tala om att veckorna bara rinner iväg nu. Vart tog dom vägen?
För inte alls längesen var det vecka 17...
*känns som igår typ*

Ha de gutt alla mina goa läsare därute..! :-)

Om någon jag känner fått barn som jag inte hunnit höra om ännu....GRAAAAAATTIS..!! :-)