28 februari 2005

Mycket På G.. :-)

Idag ska vi åka till flygplatsen jag & sonen. Han åker nämligen hem till pappa idag & kommer tebax till mig igen den 11/3 & stannar då till den 30/3.. *underbart* ;-)

Enda gången som det inte känns så jobbigt att lämna honom på flyget så han ska åka till pappa.. *brukar kännas hemskt* :-(

Jag kan inte låta bli att, snudd på, få panikångest av blotta tanken på att han snart börjar 1a klass i skolan & då bara kommer att kunna komma hit till oss på loven.. Det är ju typ nästan aldrig.. Fy fan va hemskt.. Hur ska jag klara det? *filurar* Det kommer att bli grymt svårt :-(

Idag är det tredje (!!!) dagen som jag inte mår illa.. *underbart* ;-)

Igår hade jag en blödning igen, men dock ändå en liten en.. Det verkar som om jag ska få dras med dessa ett bra tag, tyvärr.. Dom är inte det minsta trevliga, för dom gör mig så orolig.. Det är som att "en blödning" för mig betyder "kommande missfall", men så e de ju inte riktigt, det vet jag ju, men.....

Ändå så... *tankarna snurrar genom huvudet ofrivilligt på det planet* :-(

I övrigt så mår jag helt otroligt bra.. Det är helt otroligt va härligt allt blev då man slapp det där förbaskade illamåendet varenda gång man skulle till att ta sig nåt i magen ;-) *obeskrivligt*


Nä, nu ska jag ta & hoppa i duschen ;-)
Ha de gutt alla ;-)