07 januari 2005

Vad i helvete!!!!

JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!
*skriker*

Mina blödningarna till följd av missfall är en ren JÄVLA plåga!!

Jag som trodde att det skulle va över nu, men viiiiisst.. viiiiiiisst.. :-/// Som om jag skulle ha sån jävla tur????
*hahaha skärp dig nu Phernilla*

Vårdcentralen AKUT om nån timme!! När ska det här ta slut??? När ska det här nångång vara över så man får återgå till sitt "normala" liv igen???
*väntar otåligt*

Måste be dom titta på mig, för det här går inte..Bara stööööörtblöder!!!!!
*gråter orolig*

Jag orkar inte mera snart! Det här har tagit knäcken på mig fler än en gång nu! Varför????

:: 07.03 ::

Hjärtat är idag ute på fältet & kör buss...

Idag bar det av mot Laholm, Vänersborg & resten av Skåneland! Anledningen till dagens körning: Inställt Tåg. Men det är inte så tokigt för företaget dock, då dessa körningar ger Bra Pengar :-)

Jag längtar dock tills han kommer hem ikväll så jag får krypa upp i hans varma famn, glömma denna helvetesdagen & bara känna den där obeskrivligt underbara värmen... Den där värmen som bara han kan ge..!
*myser av blotta tanken*

Saknar honom redan!!!