17 december 2004

Det var inte någon mens!!



Den där mensen som jag fick.. Ohh va lättad jag kände mig.. Trodde allt var över nu.. Kändes skönt..

Men.. Inte då!!!

Blödde i 6 dagar.. Min mens är normalt 5 dagar.. Å från sista menstruationsdag till nästa menstruations första dag, är det ALLTID exakt 21 dagar för mig.. Nu var mensen 6 dagar, å jag tänkte, ska den inte sluta snart..?!?! *trött på å blöda* Åsså slutar den.. Idag är det den sjunde dagen och jag har inte blö.tt någonting alls idag..


Inte förrän för några timmar sedan, då det bara sa POFF!!!, åsså störtblödde det.. Jag gick på toa.. Blödde massor.. Ropade dit hjärtat & sa till honom:

"Är detta verkligen normalt??? Kan detta verkligen vara normalt??? Det är ju massor av blod!!!!"

Han funderade å gick å satte sig i soffan igen..... Jag torkade mig & drog på mig byxorna igen.. Inte mer med det liksom.. Gick ut å började leta mina gravtest, tänkte, nu kollar jag fan fast jag har mens.. Hittade dom, satte mig i soffan för att ta ut dom ur paketet som alltsammans ligger i.. Precis när jag hunnit landa med rumpan io soffan så reser jag mig hastigt upp igen..

"FY FAN!!", utbrister jag.. "Jag kan INTE sitta i den här soffan!! Jag vågar fan inte det!! Det här e ju helt sjukt, det bara forsar blod!!", utbrister jag därefter.. Varpå jag går på toa igen å sätter mig...... :-(

DUNS!!!!, låter det bara.. *tittar ner & tar upp*

FY FAAAAN!! Det är inte sant.. En bebis.. Det var en bebis till....

Vi skulle ha tvillingar..!!!! Vi skulle ha tvillingar..!!!!

Chockad & förtvivlad.. Skriver mer imårrn....
(Om jag orkar)