30 november 2004

Julpyntat & Städat

Nu har vi julpyntat hemma & städat å donat & fixat till det lite cozy ;-) Det stora hjärtat e på vift, men det är ju inte direkt något ovanligt.. *skratt* Han kommer hem igen på Fredag nångång (3/12).

Denna eviga saknad gör mig så frustrerad.. Måste den finnas?

Jag sitter just nu & pratar med min kusin Malin på MSN, som jag snudd på tappat kontakten med sen hon träffade sitt livs kärlek & flyttade ner till Italien.. Idag har dom en liten flicka som heter Viktoria tillsammans..! Väldigt väldigt söt e hon..!
*längtar efter att få träffa dom alla 3 igen*






Det är skönt då man får ordning & reda på torpet.. Det var det iofs redan innan, men nu e de väldigt myspysigt härhemma ;-) Har myst framför TV;n nu i flera, flera dagar, umgåtts med lillhjärtat Benjamin, som nu e hemma hos mamma fram tills på Måndag (6/12)..
*underbart*

Så det är därför som ni inte sett till mig så mycket här på nätet ;-)

Ska kila vidare & fixa & dona nu.. ;-)

*kram på er alla*