23 december 2004

Ångesten..

Ångesten kryper inom mig.. Jag vet snart varken ut eller in..

Jag sitter här som ett fån, alla andra har sina lyckliga familjer å planerar julefriden i lugn å ro.. Själv sitter man här å har inte ens en jul att fira.. Det är verkligen olika från folk till folk.. Jag önskar att jag också kände denna glädje, som jag förr om åren kände, inför att fira jul.. Men.. Ingenting är sig längre likt, det är bara så.........

Anledningen till att jag mår så dåligt är nog den att jag nu insett detta...... Att jag insett hur dåligt jag mår OCH att jag insett att jag inte kan ta mig ur det här själv..! Detta handlar om en grop som jag grävt, genom att stänga mina problem inom mig, under alldeles fööööör många år, så nu klarar jag inte av att gräva mig ur själv......

Jag önskar att jag bara kunde krypa ner genom ett hål å landa någonstans där det aldrig går att ta sig upp igen.. Där alla bekymmer försvinner, men det innebär också att man aldrig mer kan komma tebax till livet..

Det är vad jag vill... Kan någon hjälpa mig?

Tänkte att jag skulle gå till en psykolog efter jul & nyårshelgen, men.. Det kommer inte att hålla att gå hemma så länge.. Jag VET det..! Jag har nog aldrig mått så här dåligt förut!!!!! Kan det bara ta slut, kan det bara sluta?!?!

Jag orkar inte må så här dåligt längre..
Det har nu nått sin fullständiga gräns!!
Jag orkar inte mera.....