01 december 2004

Vart blev det fel, eller blev det fel?

Vad är meningen med livet? Idag har jag verkligen funderat över detta.. Inatt hände det något inom mig som fick mig att fundera än mer på detta.. Som om jag inte hade nog mycket att fundera på redan, som det var..? Varför ska alla tankar & grubblerier alltid komma på en & samma gång för och aldrig var för sig, i lugn & ro liksom..? *skulle vara mkt praktiskt*
*klurar som sjutton över alltsammans*

Jag funderar över vad som är rätt & fel..? Vad som är menat att vara & vad som inte är det..?! Vad som är rätt väg i livet att gå för mig & vilken är det inte..? Har man gjort rätt val i livet, eller har det någonstans blivit fel..? Väldigt fel..?
*tankarna snurrar för fullt men svaret är solklart*

Men kontentan.. Vad jag kommit fram till är dock ändå....

Det spelar ingen roll..... Jag kan ändå inte förändra någonting..?! Allt som hänt i mitt liv.. Det har ju redan hänt.. Vare sig det hände igår, eller vid födseln.. Vare sig jag ångrar det eller inte.. Vare sig jag vill det eller inte.. Vare sig allt varit ett stort skämt eller inte..
*gråta*

Jaaaaa..

Jag vet att ni tycker att jag gnäller idag.. Men sorry.. Det är bara så här tragiskt det är.. Å ni vet inte orsaken.. Så jag undanbeder alla era negativa tankar & kommentarer :-)

Vettiga sådana är dock mycket varmt välkomna..! :-)


...jag önskar att jag visste, att jag förstod...