30 januari 2005

Städat & filosoferat

Efter att ha varit sjuk Ons-Lör så har jag igårkväll städat, tvättat, fixat & donat härhemma.. Det är härligt med lite friskhetstecken, och det passar sig bra då jag ska jobba imårrnbitti igen. Ohh va jag längtar efter mina små raringar på jobbet. Alla mina underbara små 2- & 3-åringar :-) Det ska bli underbart att få komma ut & jobba igen..

På Fredag kommer dessutom Benjamin hem igen..! GISSA om det ska bli underbart..! Måndagen därefter så förvandlas han till "stora killen".. Då blir lillgossen en stor 7-åring.. Då skall här ordnas barnkalas för hela slanten.. :-) Det ser han väldigt mycket fram emot.. Han har ju sina oöppnade julklappar härhemma med, eftersom att han inte har varit här sen julen ännu, då inte hans pappa bokat resorna som han ska..

Men det tar vi igen nu.. Nu blir det 24 dagar i stöten..!
*underbart*

Nu ska jag gå & plocka ur diskmaskinen & hänga lite tvätt..
*ordning & reda på torpet*

:: Ha det nu riktigt gutt alla därute..! ::