04 februari 2005

Full fart :-)

Jag skulle ha jobbat hela veckan, men dom ringde och ändrade mitt schema idag, samt igår, för det finns inga barn där nästan... Bara 5 st idag & 6 st igår, på två personal...
*stackars små sjuklingar*

Idag kommer min son & stannar hos mig tills den 28/2... Underbart..! :-)
*längtat efter*

Dessutom så fyller han 7 år på Onsdag till veckan.. :-)
*full fart här*

Tänk att mammas lilla kille som för exakt 7 år sedan idag låg & sprattlade för fullt inne i min mage nu har blivit så här himlans stor. Det är knappt så man kan förstå det, men det är då man ser på det så här i efterhand som man förstår riktigt hur fooooort tiden går & hur viktigt det är att ta tillvara på varje sekund, varje minut, varje timme, varje dag.....
Varje tillfälle.... :-)

Dessutom så testades det positivt på stickan i Tisdags, så nu väntar vi tillökning igen.. :-) Vi gick för bara några månader sedan igenom ett missfall där vi förlorade våra tvillingar..
*gråta*

Men nu har vi fått en ny chans iaf..
*känns underbart*

H
oppas att allt e bra med er alla därute :)
*kramar om*

:: Ha en bra dag ::