12 november 2004

Värkarbetet

:: 04:19 ::

Nu har värkarbetet satt igång ordentligt, verkar det som..!
Men bara till och från..! Som precis just nu.......

Jag blev uppväckt av värkarna, sen efter att man vaknat så tonar dom av efter cirka 5 minuter, den värsta smärtan går över direkt man reser sig upp... Precis som om värkarna bara ville testa mig för att se om jag skulle vakna av dom eller inte..?!?!?!
*sjukt*

Vet inte riktigt vad det är tänkt att jag ska göra nu..! Det sjukste av allt är nog det faktumet att det nu så gott som har slutat att blöda..?!?!?! Va f*****n..! :-/ Bebisen har ju inte kommit ut ännu, vad är det frågan om..?!?!?!
*tankarna snurrar värre än virvelvindar*

Jag börjar nästan att tvivla på att det verkligen skall vara nåt fel på vår lilla bebis..! Det känns precis som om hon/han ligger därinne & verkligen, verkligen, verkligen kämpar allt vad han/hon har för att orka stanna kvar..!

Finns den möjligheten överhuvudtaget..?!?!?! Kan läkarna ha tänkt fel..?!?!?! Kan det vara så att graviditetshormonproverna kan visa fel på nåt sätt, eller så..?!?!?! Att dom liksom går ner i värdet p.g.a någon annan faktor i kroppen, eller så..?!?!?!
*funderar starkt över*

Fortfarande så verkar det på nåt konstigt sätt som att jag dessutom fortfarande går och samlar vätska i kroppen, som vid en normal graviditet..! Så fort jag liksom böjer benen lite eller så, så domnar dom direkt av p.g.a en massa vätska i, som nu i detta fall, just benen..! Hur hänger detta egentligen ihop..?!
*filurar*

Hmmmmm..! *-/