28 juni 2004

:: Väntar på Domslut ::

Då sitter man här igen och väntar på det där hemska domslutet. Det kan gå precis hur som helst denna gången.. Denna gången så är det nämligen en mer rättvis situation.. Förra gången så skickade ju min advokat hem nämnden då domaren frågade om det var okej, under tiden jag var på toaletten, och då jag kom ut från toan så hade dom ju redan gått.. Vad fan skulle jag göra då liksom..?!?!?!?!?! *idioter*

Denna gång efter hovrätten så tror jag att både jag och pappan har lika stora förutsättningar att vinna tvisten, men jag kan inte slappna av ens litegrann iaf.. Sitter som på nålar och väntar bara på att klockan ska bli 14:00 så jag kan ringa hovrätten och få det slutgiltiga domslutet..! FY FAN, säger jag då bara..!

Det känns iallafall skönt att Benjamin är helt omedveten om det här, för han mår verkligen skit över att bo hos sin pappa, och han vet inte om att domslutet är överklagat och att det finns en chans att han får bo hos sin mamma istället för hos sin pappa.. Jag har inte vågat ge honom dom förhoppningarna om att det kan gå så lyckat, för om det skulle bli samma dom som innan, så skulle han bli än mera knäckt, och det skulle på så vis bli Benjamin som blev mest lidande, "after all"..

Så nu sitter man här och väntar och väntar.. Det här är den värsta delen av det här.. Väntan känns som en hel jävla evighet och jag är faktiskt rädd över hur jag ska kunna hantera detta domslut om det faller till pappans fördel och därmed till min nackdel, för jag mår skit av detta, likväl som Benjamin gör det.. Det går inte att överklaga domen en gång till heller, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till härnäst i sådana fall.. *GULP*

:: En Minut I Taget ::