09 november 2004

Döden eller livet..?!

Imårrnbitti före kl. 8 ska vi vara på akutgyn på Sahlgrenska för att göra ytterligare ett graviditetshormonprov (gjorde ett igårkväll med där). Sen skall dom på det mäta och kolla hur det ser ut för vår del..

Sen bär det av hemåt igen i några timmar.......
*jobbigt*

Sen kl. 15.oo imårrn så skall vi vara där igen för ytterligare ett ultraljud.. Efter detta hoppas vi på att kunna få fler & bättre svar på alla våra frågor..! :-/ Som det är just nu så är det olidligt att bara gå omkring å vänta, å blöda, å inte fatta eller kunna veta vad som händer & sker..
*skitorolig å spänd*

***************************************
....... P L E A S E .......
Håll alla tummar & tår som ni har för oss imårrn..!

***************************************

Jag e så ledsen hjärtat.......

Det finns inga ord på vår jord som kan beskriva sorgen i mitt hjärta.. Jag är ledsen för din skull med, för att du fått en så dålig första start.. Jag e rädd för att försöka på nytt.. Jag är rädd för allt vad barn innebär nu.. Jag vet inte hur jag skall reagera riktigt..?!?!?!?!

Känslostormarna har tagit över hela min kropp och hela mitt sinne, allt är ett enda virrvarr.. Jag vet varken ut eller in..?!?!?!?!

JAG längtade så mycket efter denna bebisen..!
DU längtade så mycket efter denna bebisen..!
VI LÄNGTADE SÅÅÅ mycket båda två..!

Nu e allt bara svart å jag vet inte vart jag skall ta vägen..?!?!?!?!
Det enda som finns är ett STORT SVART HÅL..!
*tappar andan*

Ett stort svart hål som ingen verkar veta innehållet i.. Finns det nåt innehåll? Har jag redan fått missfall, eller är det på gång att bli, är det ingenting konstigt alls och allt är normalt med en mellanblödning, eller var jag aldrig gravid från första början..?!?!?!!?!?!!?!?!!?!!?!?!!?!!?!?!
*tankarna snurrar värre än en orkan*

Varför kan inte detta hända dom som blir gravida mot sin vilja, som inte vill ha barn..?!?!?!?! Varför våran bebis? Varför vi? Varför jag? Vaaaaarfööööör?
*gråter hysteriskt*




Mamma & pappa älskar dig, lilla bebis..! Var stark..! Snälla.. Vi längtar efter dig..! Kämpa.. Sluta inte kämpa..! Ge inte upp..!!! ;-)
*håller alla tummar & tår*