06 november 2004

:: Allhelgonafunderingar ::

Här sitter man i sin ensamhet denna Allhelgonahelgskväll. :) Jag har iaf haft turen att ha besök av alla kvarterets busungar som knackat dörr, bus eller godis :) Saknar min underbara lilla son nu dock.. Jag vet ju hur mycket han älskar att spöka ut sig å gå gårdarna runt & knacka dörr för bus eller godis.. Så som han gjorde förra året då vi var hos Stefan i Eskilstuna å firade tillsammans med honom samt hans barn, Micke & Marcus :)

Hjärtat är i Stockholm med arbetet och kör buss till en konsert; More Noise Then Toys.. (jävla svin dom resenärerna förresten).. Dom som åkt med bussen har grisat ner precis hela bussen med chips.. Smulat chips över hela golvet.. *ARGH* Men.. Det kommer dom att få äta upp efter konsterten, då dom e trötta & hungriga.. Då ska dom städa bussen, samt tala om vem som har haft sönder toaletten.. :-/

Jag sitter nu å ser TV å zappar mellan kanalerna.. Hittar ingenting som är tillräckligt bra för att vilja stanna kvar å titta på just det programmet....... *suckar* Varför e de aldrig nåt bra på TV för.. *gråter blod* Nåja.. Det är ganska mysigt att ligga här å känna sparkarna i magen med, samt att ständigt ligga å planera inför bebisens ankomst.. *kan knappt bärga mig*


Tänker på dig EXTRA MYCKET idag, Matthias...... :)
JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅ..!

Saknar dig som bara den, men det finns ingenting jag kan göra för att föra dig tillbaka till livet.. Men jag sitter här å tänker.. På alla glada stunder vi haft tillsammans...

Som:

  • Alla våra skoterutflykter..
  • Alla gånger som du, jag, christer & johan spenderat tillsammans..
  • Hade det inte vart för dig så hade jag aldrig träffat Christer..

(där har det dock skitit sig totalt nu, han har blivit helt förstörd på senare år.. Vet inte vad det beror på, men delvis saknar han nog dig så mycket, ni var som ler & långhalm.. Dessutom har det nog med en viss flicka att göra med, som vi inte nämner vid namn här)....

~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~

Men samtidigt så kommer dessa jobbiga ledsamma situationer upp i mitt huvud med...

Som:

  • Det första beskedet om att du hade tagit ditt liv... *the first cut is the deepest*
  • Förberedelserna inför din begravning..
  • Själva begravningen.. *det var sjukt jobbigt för mig*

~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~*^*~

Nej.. Nu ska jag återgå till å göra ingenting igen.. Det är ganska mysigt, speciellt med alla levande ljus runt omkring mig.. Men det är varmt med värmeljus över hela lägenheten.. *lovar*


*kram på er alla*