04 mars 2006

*grubbel*

Funderingar



...av alla de slag...


Jag har börjat fundera över huruvida jag räcker till eller inte?
Jag har en liten bebis att pyssla om under dygnets alla timmar.
Utöver det så behöver min stora gosse massor av kärlek han med.
Sen så ska man hinna med att vårda sin relation med sin sambo/barnens far med.

Sen nånstans mitt i allt detta så ska man hinna med sig själv med???

Då jag känner att jag inte räcker till så brukar jag fråga min sambo.
Han säger att jag klarar det jättebra.

Men jag undrar jag...




Då Benjamin var liten så var det inte alls på det här viset...
Då hann jag med mig själv och min man, Benjamin
och min mans 2 små blöjbarn med råge.
O räckte hela tiden till...

NU då jag gör allt detta för andra gången,
med mindre barnaskara,
så är det som om jag inte räcker till överhuvudtaget...




O det spelar ingen roll hur mycket min sambo säger att jag räcker till...

JAG känner att jag INTE gör det...



/Nilla

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för alla dina söta medelanden på min blogg... jag känner igen mej ibland med det där att man inte räcker till riktigt, så tröttsamt. Hoppas allt är bra med dej. kram

05 mars, 2006 21:01  

Skicka en kommentar

<< Home