08 februari 2007

Anna Nicole Smith är DÖD!

Ja, vad säger man?
Var det oväntat?
Kom det som en chock?

Svar: Nej!


Det var la bara en tidsfråga innan det där vraket skulle få för sig att göra något så urbota korkat, måste jag säga... Hon har levt sitt liv vilt o gjort en massa dumma saker som man bara inte gör... Men hon har garanterat aldrig ångrat en enda sak hon gjort... Det är jag helt övertygad om...

Hon tyckte garanterat att hon var jätteball med allt hon gjorde... :o/

Nåja...
Nu är hon död...
Det känns nästan som en lättnad...

Hoppas nu att hennes nyfödda dotter Dannilynn får en fin familj och en bra liv... Tur att detta skedde nu o inte om några år... För då hade dottern haft så mycket sorg inom sig nu då mamman tagit sitt liv...

aftonbladet och
expressen står det att hon kollapsade, o det står egentligen ingenting om någon överdos eller något sådant alls... Det står att hon haft en influensa i 14 dagar o att hon hade feber igår...Men jag kan ge mig fan på att det inom kort kommer fram att hon dog av en överdos...

O det är la moget då man har ett litet oskyldigt spädbarn som man satt till livet, som behöver en... :o/ Usch, säger jag bara!
Vilken vidrig människa!!

Jag kan förstå att hon mådde väldigt dåligt efter att hennes vuxna son Daniel dog inne på hennes rum på BB, men... Man tar inte sitt liv för det... Inte då man skapat ett nytt oskyldigt litet liv till världen!! Det gör man bara inte!! Då söker man hjälp istället...
Proffessionell hjälp!

Hoppas nu att dom hittar lilltösens pappa och att han ser
till att dottern får en bra uppväxt, utan droger o skit!! :o)